MOŽNÁ JEDIBÉ DVĚ, TO NEVÍM,
_TA PRVNÍ JE VYTVOŘIT HUDBU, KTERÁ BUDE DOBŘE ZNÍT A NAPROSTO TYPICKY NEOBSAHUJE ŽÁDNÁ SR
SLOVA
NEBO V PŘÍPADĚ KLASICKÉ HUDBA JSOU SLOVA NESROZUMITELNÁ
TEDY HRDLO JE JEN HUDEBNÍ NÁSTROJ, ALE NA SLOVECH NEZÁLEŽÍ
_
TA DRUHÁ TU VIDME NEBO SPÍŠE SLYČÍME V LIDOVÝCH PÍSNÍCH A DNES V MODERNÍ HUDBĚ, KDE ZÁKLADEM JE PRÁVĚ SLOVO, KTERÉMU SE MUSÍ ROZUMĚT, A ZÁKLADEM HUDBY JE VYJÁDŘENÍ NĚJAKÉ MYŠLENKY, NIKOLIV
TA SAMOTNÁ HUDEBNÍ PRODUKCE, KTERÁ JE AŽ DRUHOTNÁ
_
A PAK JE JEŠTĚ TŘETÍ MOTIVACE, VELMI PRIMITIVNÍ, VYDĚLAT PENÍZE.
JSOU LIDÉ, KTEŘÍ NEMAJÍ VZTAH VŮBEC K NIČEMU A JENOM SE SNAŽÍ VYDĚLATENÍZE. ZE VZNIKAJÍ TEXTY SE ZÁPADNÍ PROPAGANOU, PROTOŽE HUDBNÍCIUMĚLCI RESPEKTIVE PSEUDOUMĚLCI, JSOU ZA VYTVÁŘENÍ PROTI RUSKÝCH A JINÝCH HEJTUJÍCÍCH POPJEVKŮ ŠTĚDŘE PLACENÍ.
ALE NE POSLUCHAČI, ALE ZE ZÁPADU.